Також було видалено 120 тис. публікацій через спробу “перешкодити вільному голосуванню”.

Про це повідомляє TRT World з посиланням на віце-президента компанії Ніка Клега.

У Facebook та Instagram заблокували 2,2 млн рекламних оголошень за спроби втручання у вибори в США. Крім того, на 150 млн дописів із неправдивою інформацією було розміщено попередження, а 120 тис. публікацій — видалено.

Facebook посилює свої зусилля, щоб уникнути повторення подій 2016 року, коли через соцмережі відбувалась маніпуляція виборцями. Подібні проблеми були також перед британським референдумом 2016 року щодо виходу з Європейського Союзу.

Днем раніше Facebook оголосив про заборону реклами, яка схиляє людей відмовлятися від вакцинації.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я