Керівництво КП «Київський метрополітен» разом з представниками громадянського суспільства, що опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, напрацювали стратегію та рішення щодо доступності, безпеки та комфорту пасажирів з інвалідністю.

Про це повідомляє «Вечірній Київ».

Наприкінці минулого року відбулися дві зустрічі представників громадянського суспільства, які опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, із керівництвом КП «Київський метрополітен».

«Перша зустріч мала на меті обговорення загальної стратегії співпраці в напрямку доступності, безпеки, зручності та комфорту пасажирів, які належать до маломобільних груп населення при користуванні Київським метрополітеном. Друга зустріч — обговорення та вирішення низки конкретних проблемних питань. На сьогодні можна констатувати, що керівництво КП „Київський метрополітен“ налаштовано на тривалу системну співпрацю у відповідному напрямку», — повідомили в Національній Асамблеї людей з інвалідністю України.

Про що домовилися і що вже виконується:

При будівництві нових станцій, а також при проведенні капітальних ремонтів (реконструкцій) станцій метрополітену, виконувати усі можливі заходи для забезпечення максимальної доступності станцій для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення,

Опрацювати питання щодо технічної можливості розміщення ліфтів або вжиття інших рішень на пересадочному вузлі між станціями «Хрещатик» та «Майдан Незалежності» для забезпечення доступності для маломобільних груп населення.

Опрацювати питання щодо технічної можливості закриття міжвагонного простору в поїздах, що видаються на лінії, а також включення вимог щодо відсутності міжвагонного простору під час закупівлі нових вагонів.

Виконати роботи зі збільшення інтервалу часу між сигналами звукових орієнтирів до 5-7 секунд та зменшення гучності роботи звукових орієнтирів на станціях.

Розв’язати комплекс проблемних питань, пов’язаних із супроводом пасажирів із порушеннями зору на станціях Київського метрополітену.

Опрацювати спільно питання підвищення рівня доступності сайту Київського метрополітену для користувачів з порушенням зору та оперативного розміщення іншої необхідної інформації для поліпшення навігації пасажирів.

«Наша задача — адаптувати кожну станцію метрополітену до всіх категорій пасажирів наскільки це можливо. Задача непроста, бо обмежуючих факторів більш ніж достатньо: застарілий конструктив, тривалі нормативні процедури, визначений об’єм ресурсів. Але ми рухаємося, вибудовуємо співпрацю і тому хочу подякувати за розуміння та конструктивний діалог», — зазначив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко ініціював призначення уповноваженого Київської міської ради з прав людини з інвалідністю.

Також нагадаємо, що Київрада ухвалила Програму економічного та соціального розвитку столиці на 2021-2023 роки.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я