У Департаменті містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації буде проведена реструктуризація, в результаті будівельні паспорти будуть видаватися в окремому секторі.

Про це в четвер, 3 грудня, написав заступник директора Департаменту будівництва та житлового забезпечення Юрій Тацій у себе в Facebook.

За його словами, в ході реструктуризації буде ліквідовано управління адміністративних послуг, а замість цього з’явиться управління, в якому будуть два відділи.

“Один з них буде спеціалізуватися на обробці документів і підготовці містобудівних умов і обмежень, другий – на розробленні документації із землеустрою. А за підготовку будівельних паспортів буде відповідати окремо створений сектор”, – написав чиновник.

Він повідомив, що підготовкою будівельного паспорта в основному займаються архітектори, тому новий сектор буде перебувати саме в вертикалі цих фахівців. Такі нововведення дозволять Департаменту розподілити навантаження і оптимізувати роботу, при цьому якість її виросте.

“Крім цього, Департамент згідно з останніми змінами в законодавство починає працювати в Державній електронній системі в сфері будівництва, додатково до наших зусиль це спростить доступ до містобудівної документації”, – зауважив Тацій.

Він додав, що зміни, які відбудуться в Департаменті та в тому числі й в законодавстві, ніяк не вплинуть на процес подачі заявок на отримання вихідних даних. Їх так само необхідно подавати через Центри надання адміністративних послуг доти, поки не запрацює Єдина державна електронна система в сфері будівництва.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я